نویسندگان

نیلوفر مهدیزاده · 21:08 1399/12/07

لطفا یک نمونه کار دکمه میراکلسی انیمه راپونزل و فروزن (چه انا چه السا) بزارین ممنون من دارم رو یه پروژه سنگین کار میکنم برا همین نمیتونم پروژه به شرح زیره اسم پادشای کهکشان قیمت 51 با تخفیف 15

اجزا

قالب = بیست کامنت

ولکام : دو کامنت

هفت دکمه= 5 کامنت

بالابر = 6 کامنت

پوستر تبلیغاتی ثابت = 10 کامنت (خودتون بگین چی بنویسم)

لوگو = 5 کامنت

امضا = 3 کامنت

قدر بدونین کلی تخفیف دادم هرکی میخواد بگه بیاد گفتینو من پروژه بعدی دنیای انیمه تا وقتی پروژه تموم شه کم میام چون

  1. مامانم نمیزاره به لپتاپ دست بزنم
  2. کلی درس دارم
  3. این پروژه خیلی سنگینه و ممکنه تا چند هفته طول بکشه تموم که شد اگه خواستین نویسندم کنین بزارم
  4. مموکاسه خودت دکمه ها رو بزار من لینک میدم به خدا با گوشی گذاشتن دکمه سخته

از بحث منحرف شد خوب پس شد یه دکمه میراکلسی انیمه راپونزل و فروزن بزارین خوب خدافظ